Aria Hotel Budapest, where Music meets Design





Dear Lovelies,

Today on the blog i would like to show you my Amazing experience at Aria Hotel Budapest.
This Hotel was a Dream especially for Music Lovers like me:)
Aria Hotel Budapest is a Luxury boutique hotel with an exquisite design by Music.

I was Amazed by the Design of the hotel, each of the four wings is dedicated to one of major Music genres: Classical, Opera, Contemporary, and Jazz:)
I had a Fantastic Jazz Room,with a  Beautiful Design Furniture and Decoration:)
 
The Hotel has the Most beautiful Sky Bar that i saw in my life.
High Note SkyBar was really very special for me, I had there great cocktails and dinner with the breathtaking view of Budapest and St. Stephen's Basilica.
       

The Stradivari Restaurant was Beautiful and I loved the Music Design and details here as well.
The Dishes were Excellent and very tasty:) 

After the Lunch i enjoyed the Skybar and from 16:00 pm to 18:00 pm i had a nice Cheese and Wine Tasting with live Music. How Amazing is this? 
I Love Spa, if i go to a Hotel for me the Spa is very important as well.
The Harmony Spa Was Perfect, I loved the Music Paintings on the wall and it was really very relaxing for me. I tried the Jacuzzi,Sauna and Steam Bath too:) It was Excellent. 
Aria Hotel has a Nice Digital  Music  Libary so if you choose some Great music you can bring up to your Room and enjoy:) Suuuch a Lovely idea:)



I Love Good breakfast sooo i was very curious about it. Aria Hotel Breakfast was just perfect, they had various types of food and everything was delicious and fresh:)
My Stay was Amazing at Aria Hotel Budapest, I really enjoyed everything, and i am in Love with the Design of the Hotel so Beautiful and Unique:)
 
This hotel is perfect for everybody who loves Music, Design hotels , Beautiful Skybar View and Excellent Spa:) I would like to thank to Aria Hotel for this Amazing Stay and a special thank to Dorottya Drén for showing me the Hotel and for all information that she gave me. I hope yu enjoy the photos :)

Olá Meninas,

Hoje, no blog, quero mostrar-vos a minha maravilhosa experiência no Aria Hotel Budapest. Este hotel é um sonho, principalmente para amantes de música como eu :) Aria Hotel Budapest é um "Boutique Hotel" de luxo, com um design requintado sobre música. Eu fiquei maravilhada com o design deste hotel, cada uma das 4 partes é dedicada aos maiores géneros musicais: Clássico, Ópera, Contemporâneo e Jazz :) Fiquei com um fantástico quarto de Jazz, extremamente bem mobilado e decorado ao detalhe. O hotel tem o Skybar mais lindo que já vi na minha vida. 
O Skybar "High Note" foi bastante especial para mim, tive lá excelentes cocktails e jantar com uma vista sobre Budapest e a Basílica St. Stephen de fazer perder a respiração :) 
O Restaurante Stradivari é lindo e adorei o design e detalhes aqui também. A comida muito boa e bastante saborosa. Depois de almoço aproveitei o Skybar onde tive das 16h às 18h uma degustação de vinhos e queijos com música ao vivo, quem consegue resistir? 
Adoro Spa e se vou a um hotel este é um dos pontos mais importantes a reter. O Harmony Spa é perfeito, adorei as pinturas na parede alusivas a música e foi bastante relaxante para mim, experimentei o Jacuzzi, Sauna e banho turco também, foi excelente. Aria Hotel tem uma boa biblioteca de música digital, por isso podem escolher uma selecção de música e trazê-la para o quarto se quiserem :) Uma ideia tão interessante! 
Eu adoro um bom pequeno-almoço e estava bastante curiosa sobre o mesmo, e foi perfeito, tinham varios tipos de comida e bastante deliciosa e fresca :) 
A minha estadia no Aria Hotel foi fantástica, adorei cada momento e estou apaixonada pelo lindo design tão único e especial deste hotel :) 
É o hotel perfeito para quem gosta de música, design hotels, excelente skybar com vista espectacular e um spa perfeito. Gostaria de agradecer ao Aria Hotel por esta maravilhosa experiência e um agradecimento especial à Dorottya Drén por me mostrar o hotel e toda a informação que me passou. Dêem uma olhadela nas fotos 

ARIA HOTEL Website: 

ARIA HOTEL Facebook:
      ARIA HOTEL Instagram:

Follow our pages:

Open Kloset By Karina Instagram:

Open Kloset By Karina Facebook:

Open Kloset By Karina Group:











































My Instagram

Copyright © Open Kloset By Karina. Made with by OddThemes